Geweldig dat je kan reanimeren.

Wij helpen je graag op weg om je eigen buurt veiliger te maken. Dit doen we door je in contact te brengen met de stichting die de AED in jouw buurt beheert en tevens kunnen wij helpen om je aan te melden bij hartslagnu.nl Dit landelijke platform voor de oproep bij een reanimatie wordt door de meldkamer (112) aangestuurd. Van de beschikbare burgerhulpverleners wordt een deel gevraagd naar het slachtoffer te gaan voor reanimatie en een andere deel krijgt de oproep de AED naar het slachtoffer te brengen. Kijk voor meer informatie over dit systeem op de website van hartslagnu.nl.

Bij de aanmelding wordt gevraagd naar je certificatie, dit kan zijn:

  • een geldig reanimatiecertificaat conform de richtlijnen van de Nederlandse Reanimatieraad en/of de Nederlandse Hartstichting; of
  • een geldig EHBO-diploma; of
  • een certificaat Bedrijfshulpverlener;

Gangbaar is dat zo’n certificaat 1 jaar geldig is en je dus elk jaar een herhalings- of opfriscursus moet doen. Vaak kan dit geregeld worden door de stichting van jouw dichtstbijzijnde AED en in veel gevallen wordt de cursus ook door de stichting betaald. Je hebt immers pas iets aan de AED als er ook iemand is die deze kan ophalen en bedienen.

Vul hier uw gegevens in en wij zorgen dat één van de stichtingen in Losser contact met je opneemt:

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Uw adres of wijk (verplicht)

    Uw telefoonnummer

    Heeft u reeds een reanimatiecurus gedaan?

    Eventuele vragen of opmerkingen:

    Door het versturen van dit formulier gaat u akkoord dat Stichting Lossers Hart uw gegevens verwerkt en deelt met de betreffende AED Stichting in uw wijk.